Moduł pozwala na zautomatyzowanie dodawania i usuwania produktów do wariantów, kategorii czy grup produktowych takich jak "nowości", "promocje", "bestsellery". Dzięki niemu możesz w łatwy sposób pokazać klientom realne bestsellery, nowości czy stworzyć nowe filtry (w oparciu o przypisanie wariantów atrybutów).
Pomóż klientom wybrać najlepszy dla nich produkt w Twoim sklepie!
Oprogramowanie jednego modułu SOTE w ramach uiszczanej ceny obejmuje:
Więcej dowiesz się w § 4 Przedmiot sprzedaży naszego regulaminu:
https://moduly-sote.pl/webpage/regulamin.html
Możesz odstąpić od umowy zakupu Oprogramowania w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy, chyba, że oprogramowanie zostało specjalnie wykonane na Twoje zamówienie.
Więcej dowiesz się w § 6 Gwarancja satysfakcji naszego regulaminu:
https://moduly-sote.pl/webpage/regulamin.html
W sytuacji, gdy z przyczyn wywołanych okolicznościami niezależnymi od Convertis, aktualizacja/ dostosowanie modułu jest pracą dodatkowo płatną.
Więcej dowiesz się w § 5 naszego regulaminu:
https://moduly-sote.pl/webpage/regulamin.html
Moduł automatycznego przypisywania produktów umożliwia:
- dodawanie i usuwanie produktów do grup produktowych, kategorii lub wariantów produktów
- stworzenie grupy REALNYCH bestsellerów - np. 100 najlepiej sprzedających się w danym okresie produktów i zaoferowanie ich klientom w ramach specjalnie utworzonej grupy czy kategorii
- stworzenie ściśle sprecyzowanej listy (kategorii/grupy) X najnowszych produktów z ostatnich Y dni
- stworzenie listy (kategorii/grupy) "bestsellerów wszechczasów" z całej historii sklepu lub z danej kategorii/grupy
- stworzenie listy (kategorii/grupy) najdroższych produktów przedstawionych np. jako najbardziej polecane lub ekskluzywne itp.
- dodatkowo, dzięki modułowi można w prosty sposób przypisać warianty na podstawie kategorii czy grup sklepu, co umożliwia filtrowanie oraz pozyskiwanie dodatkowych informacji o produktach
Wykorzystanie modułu automatycznego przypisywania do grup produktów Twoim klientom w prosty i przejrzysty sposób pokazanie nowości, promocji oraz najlepszych produktów w Twoim sklepie.
UWAGA! Przy tworzeniu schematów przypisań trzeba uważać, by nie tworzyć pętli przypisań - czyli np nie przypisywać w jednym schemacie produktów z grupy X do kategorii Y a w innym schemacie produktów z kategorii Y do grupy X