Polecane produkty w koszyku

Ten dodatek do Sote uzupełnia ważną lukę w standardowym działaniu Sote - pozwala promować produkty w koszyku a więc zwiększa wartość zamówienia.

Dosprzedaż produktów klientowi, który jest już bliski finalizacji zamówienia, to jeden z najskuteczniejszych pomysłów marketingowych. Jest to standard na rynku ecommerce. Dzięki temu modułowi możesz dołączyć do grona sklepów, które zwiększają wartość transakcji swoich klientów.

  • Kod: pkRecommendedInBasket
  • szt.
  • Cena netto: 588,00 zł

Oprogramowanie jednego modułu SOTE w ramach uiszczanej ceny obejmuje: 

  • instalację modułu w sklepie Klienta (po przekazaniu danych dostępowych do FTP oraz backendu sklepu);
  • dopasowanie funkcjonalności modułu opisanej w specyfikacji modułu do szablonu używanego przez Klienta (nie dotyczy starych szablonów - tzn. takich, gdzie osobno jest wersja mobilna i osobno wersja desktop);
    wstępną konfigurację modułu - ustawienia niezbędne do funkcjonowania od strony technicznej; 
  • dopasowanie funkcjonalności modułu, opisanej w specyfikacji modułu do aktualnie użytkowanej przez Klienta wersji SOTE - pod warunkiem korzystania z jednej z 3 ostatnich wersji systemu SOTE.

Więcej dowiesz się w § 4 Przedmiot sprzedaży naszego regulaminu:
https://moduly-sote.pl/webpage/regulamin.html

Możesz odstąpić od umowy zakupu Oprogramowania w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy, chyba, że oprogramowanie zostało specjalnie wykonane na Twoje zamówienie.

Więcej dowiesz się w § 6 Gwarancja satysfakcji naszego regulaminu:
https://moduly-sote.pl/webpage/regulamin.html

W sytuacji, gdy z przyczyn wywołanych okolicznościami niezależnymi od Convertis, aktualizacja/ dostosowanie modułu jest pracą dodatkowo płatną.

Więcej dowiesz się w § 5 naszego regulaminu:
https://moduly-sote.pl/webpage/regulamin.html

Moduł polecane produkty w koszyku


Ten dodatek do Sote uzupełnia ważną lukę w standardowym działaniu Sote - pozwala promować produkty w koszyku a więc zwiększa wartość zamówienia.


Dosprzedaż produktów klientowi, który jest już bliski finalizacji zamówienia, to jeden z najskuteczniejszych pomysłów marketingowych. Jest to standard na rynku ecommerce. Dzięki temu modułowi możesz dołączyć do grona sklepów, które zwiększają wartość transakcji swoich klientów.

Moduł losuje produkty wg określonych przez Ciebie kryteriów (np. z  wybranej przez Ciebie kategorii lub z kategorii, z której produkty są już w koszyku).


Moduł ma ciekawą konfigurację, więc dzięki temu w koszyku klienta mogą pojawiać się inne proponowane produkty w zależności od tego, co akurat kupuje. To ważne, bo tzw. mikrosprzedaż jest skuteczna wtedy, gdy proponowane dodatki rzeczywiście są dopasowane do potrzeb klienta.

Dobrze dobrane dodatkowe produkty (np. akcesoria do produktu głównego) sprawiają, że klient cieszy się z podpowiedzi, jakie otrzymuje i chce kupować więcej. Jeśli kupuje telefon - warto zaoferować szkiełko ochronne; jeśli kupuje biżuterię, warto podpowiedzieć opakowanie na biżuterię. W taki sposób działa nasza wtyczka do Sote.

 

Możemy rozszerzyć możliwości modułu - jeśli chcesz indywidualnego dopasowania, to śmiało napisz do nas.

Instrukcja

  1. Włącz moduł.
    Wpisz tekst, który będzie nagłówkiem nad polecanymi produktami
    oraz ustal, ile produktów ma być wyświetlanych jako polecane.


    W kolejnych krokach wybierzesz, jakie produkty mają być proponowane klientom w koszyku.

  2. Ustal najpierw czy chcesz promować w koszyku losowe produkty czy dopasowane do zakupów do klienta.
    Możesz też pomieszać te opcje i częściowo zdać się na swoje wyczucie marketingowe a częściowo na łut szczęścia.

    Jeśli produkty mają być wybierane losowo, ustaw moduł w taki sposób, by liczba losowych (sekcja czwarta modułu) była równa liczbie wszystkich pokazywanych produktów.

    Jeśli chcesz ustawić moduł, by działał wg Twojego algorytmu - przejdź do punktu 3 instrukcji.


  3. Możesz wybrać, by propozycje produktów w koszyku  były uzależnione od kilku kryteriów. Np. kilka Nowości i kilka produktów z kategorii Outlet.

    W tym celu wybierz ile produktów pokazywanych klientom w koszyku ma spełniać poszczególne parametry.
    W przykładzie połowa produktów będzie pochodziła z grupy “Wyprzedaż” a połowa z kategorii “Akcesoria”.


  4. W sekcji trzeciej można wybrać, by sugestie pochodziły z tych kategorii, z których klient już ma produkty w koszyku.



    Jeśli wybieramy to ustawienie, warto ustawić więcej niż jeden produkt.
    Ponieważ klient może mieć w koszyku produkty pochodzące z różnych kategorii, więc ustawienie tylko jednego produktu w sekcji trzeciej zmusi algorytm modułu do dopasowania propozycji zaledwie do jednego spośród produktów, jakie klient ma w koszyku.