Ponowne Zamówienie

Moduł, dodatek do SOTE - Ponowne Zamówienie - umożliwia zwiększenie sprzedaży poprzez ułatwienie klientom dokonywania ponownych - podobnych do tych wcześniej zrealizowanych - zakupów.

  • szt.
  • Cena netto: 497,00 zł

Oprogramowanie jednego modułu SOTE w ramach uiszczanej ceny obejmuje: 

  • instalację modułu w sklepie Klienta (po przekazaniu danych dostępowych do FTP oraz backendu sklepu);
  • dopasowanie funkcjonalności modułu opisanej w specyfikacji modułu do szablonu używanego przez Klienta (nie dotyczy starych szablonów - tzn. takich, gdzie osobno jest wersja mobilna i osobno wersja desktop);
    wstępną konfigurację modułu - ustawienia niezbędne do funkcjonowania od strony technicznej; 
  • dopasowanie funkcjonalności modułu, opisanej w specyfikacji modułu do aktualnie użytkowanej przez Klienta wersji SOTE - pod warunkiem korzystania z jednej z 3 ostatnich wersji systemu SOTE.

Więcej dowiesz się w § 4 Przedmiot sprzedaży naszego regulaminu:
https://moduly-sote.pl/webpage/regulamin.html

Możesz odstąpić od umowy zakupu Oprogramowania w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy, chyba, że oprogramowanie zostało specjalnie wykonane na Twoje zamówienie.

Więcej dowiesz się w § 6 Gwarancja satysfakcji naszego regulaminu:
https://moduly-sote.pl/webpage/regulamin.html

W sytuacji, gdy z przyczyn wywołanych okolicznościami niezależnymi od Convertis, aktualizacja/ dostosowanie modułu jest pracą dodatkowo płatną.

Więcej dowiesz się w § 5 naszego regulaminu:
https://moduly-sote.pl/webpage/regulamin.html

Moduł Ponowne Zamówienie umożliwia:

  • tworzenie stałego zamówienia, które można przypisać do konta, edytować, i zamawiać bez ponownego wyszukiwania produktów
  • przy dodawaniu produktu do koszyka wyświetlanie okienka popup z komunikatem dodano/produkt niedostępny/produkt wycofany

Moduł Ponowne Zamówienie pozwala na zwiększenie sprzedaży poprzez zachęcenie klienta do pozostania w sklepie, gdzie nie musi od nowa wyszukiwać wszystkich produktów, a tylko sprawdzić i ewentualnie dostosować zawartość swojego koszyka. Zachęca to do regularnych transakcji w sklepach, gdzie zakupy cykliczne generują (lub mają potencjał by generować) znaczną część przychodów - np. sklepy spożywcze, z materiałami eksploatacyjnymi, suplementami itp.