Moduł pozwala na wyświetlanie na karcie produktu oraz w koszyku informacji w formie licznika czasu, o przewidywanym terminie wysyłki, na podstawie zadeklarowanych w panelu administracyjnym ustawień.
Mobilizuje klienta do podjęcia decyzji i informuje kiedy produkt będzie wysłany.
Moduł pozwala na wyświetlanie na karcie produktu oraz w koszyku, informacji o przewidywanym terminie wysyłki, na podstawie ustawień zadeklarowanych w panelu administracyjnym sklepu sote.
Moduł informuje Klienta również o kolejnej dostępnej wysyłce, jeśli nie jest już dostępna wysyłka dziś
Skonfiguruj wyświetlanie powiadomienia w oparciu o ustawienia dni i godziny wysyłki.
Opcja “Wysyłam po upływie X dni od zamówienia” ustawia informację o terminie wysyłki uwzględniającym podaną ilość dni. Np: przy ustawieniu na dzień 20.01.2020 opóźnienia 3 dni, wyświetli się powiadomienie:
Dla różnych produktów można ustawić różne dostępności wysyłki, ponieważ jedne towary wysyłasz od ręki a inne wymagają dłuższego czasu na przygotowanie.
Np. część produktów możesz mieć na stanie magazynowym a część dopiero zamówisz z hurtowni.
Następnie dla każdego produktu wybrać jedną z dostępności:
Można też zostawić poszczególne produkty bez wybranej dostępności. Takie ustawienie sprawdza się wtedy, gdy nie chcemy deklarować konkretnej daty wysyłki, bo np. produkt jest sprowadzany na specjalne zamówienie i trudno przewidzieć kiedy dotrze do sklepu.
Możemy Ci odpłatnie pomóc w masowym przypisaniu produktów do poszczególnych “dostępności wysyłki”. Przypisanie wszystkich produktów do jednego typ “dostępności wysyłki” robimy w ramach ceny modułu.
Korzystając z tej opcji ustawisz dodatkowe dni wolne oprócz tych, zadeklarowanych w ustawieniach dostępności wysyłki. Możesz ustalić dowolną datę, w której nie będziesz realizował wysyłek np. święta i inne dni wolne od pracy - np. Twój urlop lub czas inwentaryzacji.
Moduł pozwala wyliczyć klientowi, kiedy powinien spodziewać się paczki u siebie (opcja dostępna, jeśli sklep posiada zaawansowany, wieloetapowy koszyk).
Aby wyliczyć klientowi przewidywany czas, kiedy paczka pojawi się u niego, należy wpisać, ile zwykle trwa przesyłka u danego przewoźnika.
Moduł dodaje w ustawieniach “Dostawy” dodatkowe pole dla każdego dostawcy, którym można to uzupełnić.
Wybierz z listy dostawcę:
Następnie określ czas, jakiego zwykle potrzebuje dany dostawca, by doręczyć paczkę.
Na przykład: